Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kaje`s Golf 2 prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dette ser meget bra ut! tenkte jeg skulle kjøpe meg en Golf 2 jeg også for å prøve meg litt.
    dette inspirerer veldig mye. ser drit bra ut dette.
    Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

Comment

Takk for det folkens, trur det kommer til å trøkke greit i en liten golf ja Å bagasjeplass trenger man ikke:P Må ofre litt for lyden sin skyld

Får stoff i morra så da mangler bare lim så setter jeg mutter til å trekke det

Comment

Hadde tenkt å senke bilen litt mer bak men etter jeg satt inn kassa er det nesten så jeg må heve den litt tipper den veier 50++ med element.

Comment

Ser bra ut !
          Du skulle hatt festa de platene som er på hver sin side av på selve kassa. Lakt en plate på toppen med plexi på toppen så man ser magnetene. O je
          VW Corrado - Prosjekt bil
          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
          I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Da driver jeg å ser etter bassporter, lurer på en ting angående det, vill det bli mye blåselyder hvis jeg ikke har avrunding, delvis; vil jeg høre det?

Comment

tøfft!
              Dette tror jeg blir rått når du får trekt det! Har hørt golf med 3x12" i,og spillte sykt! vuderer 2 golf til neste år jeg å

lykke til videre!

Comment

Hei igjenn.
                Etter du satte inn kassa og elemente,hvor langt ca har du igjenn fra selve kassa (tenker ikke fra elemente) og fram til slutten av bagasjeromm viss du skjønner ?
                Har en plan om å bygge stereo i 2er golf jeg å når jeg får skaffa en,men har vudert å felle ned forsterker i gullvet forran subber med plexi over

Comment

Ser bra ut dette Golf 2 er sykt gøy og bygge i... jeg og en kompis satte en stroker 18" i en 2 golf, det gjore vont!

Comment

Working...
                  X